Updates from October, 2016 Toggle Comment Threads | Keyboard Shortcuts

  • Էլեն Երանոսյան 1:40 pm on October 18, 2016 Permalink | Reply  

    Translations 

    1. Բարև!
    Ես Լիզա Ֆրանկլինն եմ: Ես բրիտանացի եմ ու ապրում եմ Սօտամպտոնում: Ես 15 տարեկան եմ:
    Ես սիրում եմ սպորտ: Իմ սիրելի զբաղմունքը դա նկարչությունն է: Ես սովորաբար զբաղվում եմ լուսանկարչությամբ, ու հաճախում եմ լուսանկաչության: Ես սիրում եմ վարել հեծանիվ: Ես սիրում եմ դիտել հեռուստացույցով սպորտ, իսկ ամենաշատը սիրում եմ դիտել թենիս: Ես սիրում եմ Ռաֆայել Նադալին: Իմ ամենալավ ընկերուհին դա Սոնիան է: Մենք լսում ենք տարբեր երգեր և սովորաբար գնում ենք կինոթատրոն նույնպես: Նրա սիրած դերասանը Բեն Սթիլլերն է: Ես կարծում եմ, որ նա շատ ծիծաղելի է, բայց իմ սիրելի դերասանը դա Ջոնի Դեպն է:
    Պատասխանիր շուտով:
    Լիզայից
    (More …)

     
  • Էլեն Երանոսյան 1:06 pm on October 18, 2016 Permalink | Reply  

    Թարգմանչաց տոնի մասին 

     
c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Reply
e
Edit
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Cancel