Գրաբարի օլիմպիադայի առաջադրանքներ

Տրված են աղոթքների վերնագրերը և աղոթքներ: Վերնագրերից յուրաքանչյուրը դիր համապատասխան աղոթքից առաջ

«Խնդրանք իմաստության», «Առավոտյան աղոթք», «Աղոթք ճաշից առաջ», «Աղոթք աշխատանքն սկսելուց առաջ».
1. Գոհանամք զքէն, Տէր Աստուած մեր, որ զարթուցեր զմեզ ի հանգստենէ քնոյ շնորհիւ ողորմութեան քո:
Առավոտյան աղոթք

2. Զգործս ձեռաց մերոց ուղիղ արա ի մեզ, Տէր, եւ զգործս ձեռաց (մտաց) մերոց յաջողեա մեզ, ամէն:
Աղոթք աշխատանքն սկսելուց առաջ

3. Իմաստութիւն Հօր, Յիսուս, տուր ինձ իմաստութիւն՝ զբարիս խորհել եւ խօսել եւ գործել առաջի քո յամենայն ժամ. ի չար խորհրդոց, բանից եւ ի գործոց փրկեա զիս:
Խնդրանք իմաստության

4. Ճաշակեսցուք խաղաղութեամբ զկերակուրս որ պատրաստեալ է մեզ ի Տեառնէ: Օրհնեալ է Տէր ի պարգեւս իւր: Ամէն:
Աղոթք ճաշից առաջ


III. Ընտրիր վերևի աղոթքներից մեկը և կատարիր առաջադրանքները.

Բացատրիր, թե ինչ նշանակություն ունի ընտրածդ աղոթքը, ինչքանով է այն կարևոր, որն է դրա անհրաժեշտությունը:
Ես ընտրել եմ չորրորդ առակը, որը ես վերնագրել եմ՝ ,,Աղոթք ճաշից առաջ,,: Իմ կարծիքով այդ առակի իմաստը այն է, որ հացը և ոտելիքը սուրբ է: Այդ ամենինչև Աստվածն է ստեղծել, և այդ ուտելիքին պետք է լավ վերաբերվել:

Հատկապես ո՞ր արտահայտությունը կառանձնացնես աղոթքից՝ որպես կարևոր խոսք. հիմնավորիր:
Ես իմ ընտրած առակից առանձնացրել եմ՝ ,, Օրհնեալ է Տէր ի պարգեւս իւր,, արտահայտությունը: Այդ արտահայտությունը ասում է՝ Օրհնյալ է Տեր ի պարգև յուր:

Ընթերցիր, ձայնագրիր աղոթքը: